Κατηγορίες

ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΕΡΟΣΑΚΩΝ (AIRBAG)

ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΕΡΟΣΑΚΩΝ (AIRBAG)

Ο αερόσακος (airbag), έχει καθιερωθεί ως ένα από τα πλέον βασικά συστήματα παθητικής ασφάλειας αυτοκινήτων. Το σύστημα αυτό περιλαμβάνει έναν σάκο, σχεδιασμένο κατάλληλα έτσι ώστε κατά τη διάρκεια μιας πρόσκρουσης να φουσκώνει μπροστά ή στο πλάι του οδηγού και των επιβατών και να προστατεύει τους επιβαίνοντες στο όχημα από βίαια χτυπήματα στο τιμόνι και στις εσωτερικές επιφάνειες του αυτοκινήτου. Στα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα, το σύστημα αυτό αποτελείται πλέον από ένα μεγάλο αριθμό τέτοιων αερόσακων, οι οποίοι και ελέγχονται πλήρως από μία Κεντρική Ηλεκτρονική Μονάδα (SRS unit), με σκοπό την προστασία από πολλά ενδεχόμενα είδη πρόσκρουσης.

Μετά από σύγκρουση είτε ανοίξουν οι αερόσακοι και ενεργοποιηθούν οι προενταντήρες των ζωνών ασφαλείας είτε όχι ο εγκέφαλος αερόσακων καταγράφει την σύγκρουση σαν μόνιμη βλάβη με αποτέλεσμα την διακοπή λειτουργίας του.

Η αντικατάσταση του εγκεφάλου των αερόσακων είναι  ιδιαίτερα δαπανηρή. Μπορούμε να επισκευάσουμε (reset) την μονάδα ελέγχου αερόσακων μετά από σύγκρουση, ή σε περίπτωση βλάβης να προγραμματίσουμε η να μεταφέρουμε τα δεδομένα από την προβληματική μονάδα σε άλλη μεταχειρισμένη.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ AIRBAG

Η εταιρία μας έχει τη δυνατότητα επισκευή (reset) του εγκεφάλου των αερόσακων επαναφέροντας τον εγκέφαλο στην αρχική κατάσταση (προ σύγκρουσης), όπως είναι δηλαδή σε κανονική εργοστασιακή κατάσταση.

Η επισκευή των ηλεκτρονικών μονάδων ελέγχου αερόσακων γίνεται με εξειδικευμένα προγράμματα και εξοπλισμό ώστε να παρέχεται απόλυτη ασφαλή και εγγυημένο αποτέλεσμα στην λειτουργία της μετά την επισκευή


ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ / ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ AIRBAG

Σε περίπτωση βλάβης της μονάδας ελέγχου αερόσακων, μπορούμε να μεταφέρουμε τα δεδομένα από την παλιά μονάδα σε άλλη όμοια ή να προγραμματίσουμε άλλη όμοια μεταχειρισμένη μονάδα ώστε λειτουργεί στο όχημά σας όπως ακριβώς και η εργοστασιακή.

 

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • Υπάρχει περίπτωση μετά την επισκευή του εγκεφάλου να μην ανοίξουν οι αερόσακοι, σε επόμενη σύγκρουση;

Όχι. Η διαδικασία είναι απολύτως εγγυημένη και ασφαλής, αφού αλλάζει μόνο το πρόγραμμα (software) της μονάδας και επανέρχεται σε εργοστασιακή κατάσταση. Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται επέμβαση στα ηλεκτρονικά μέρη (hardware) της μονάδας

  • Συμφέρει οικονομικά η επισκευή του εγκεφάλου των airbag;

Φυσικά, το κόστος επαναπρογραμματισμου ή μεταφοράς δεδομένων του εγκέφαλου των αερόσακων ποικίλει ανάλογα τον τύπο του εγκέφαλου από 10% έως 30% της αγοράς καινούργιου.